Míg a Nunut altattam, Bubu ígéretéhez híven csendben majszolta a vacsorára választott almát. Mikor kijöttem, sziszegtem a földön fekvő óriásbébinek, hogy most akkor jön a hőn áhított mese. De a gyerek meg se mozdult. Három lépésről, kettőről, egyről sem. Lehajoltam, és akkor láttam, hogy a konyhában járókaként használt kiságy mellé lehasalva aludt el. Mintegy rajtaütésszerűen :)

Szerző: 21 hónap  2010.04.26. 23:43 Szólj hozzá!

Címkék: alvás bubu

A bejegyzés trackback címe:

https://21honap.blog.hu/api/trackback/id/tr231954381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása