Három menyasszony áll a kertben. Mindhárman magasra nyúlnak, egész az égig. Etetik a méheket, miközben a szélben rám szórják a szirmukat. Ők azok, akik minden nyáron asszonnyá lesznek, sok kis piros csimotát nevelnek - a mi gyönyörűségünkre.

Csak álltam és néztem őket, miután a négy új futórózsa karóját kihegyeztem. Méltóságteljesen meghajoltak, és egy marék szirommal tiszteltek meg, kegyesen.

A mai napom a virágoké. Holnaptól a mézvirág illata fogja betölteni a reggeleket és az estéket.

Szerző: 21 hónap  2010.04.17. 15:36 4 komment

Címkék: virág

A bejegyzés trackback címe:

https://21honap.blog.hu/api/trackback/id/tr681929469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kebneffo 2010.04.17. 16:49:31

Nálam a "hidegszobában" porbafingó lila karfiolok és hátrányos helyzetű fekete paradicsomok várakoznak, hogy kikerüljenek a való világba. Nem teccik igényelni párat? Elküldöm levélben.;)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.04.17. 20:24:18

@Kebneffo: inkább rázd ide a feneked egy-két héten belül, és akkor teszek neked félre cserébe kínai szegfűt. Misszósz?
És ha addig kibújnak a sárga paradicsom palántái, akkor lehet szó további cseréről is.
Egyébként körbevirágoztam 8 ablakot, egy balkonládát, átültettem egy hibiszkuszt, és még folytattam volna, de elfogyott a föld, a hülye kertész meg már bezárt.

vén betyár 2010.06.04. 11:10:48

@Old Man: Jégverés!Legalább nem szenvedtek sokat!
Nálunk a harmada még éretlen, harmada már szépen piroslik és felhasadt a sok esőtöl, harmada meg penészes.Ez sem lesz több egy félkilónál!Talán a cefrébe azért jut egy kicsi.:)
süti beállítások módosítása